onsdag 5. september 2012

Forstoppelse

Forstoppelse kan være så mye, en av dem er bloggeforstoppelse. Det er jeg rammet av nå.  Jeg har hatt det før, men som annen forstoppelse, må det gjerne ha litt hjelp til å løse seg opp, man kan ikke bare vente på det. Så hva gjør jeg da? Setter meg ned og bare skriver litt, litt tøv kanskje, bare lar fingrene fare over tastaturet. Det er igrunnen ganske artig. Jeg greier å skrive ganske fort. Men blir det innhold? Tja, det blir jo ikke det. Jeg har ikke lest blogger heller i det siste. Vet ikke helt hvorfor. Men nå tror jeg at jeg er på vei tilbake. Jeg savner jo både det å lese blogger, å skrive selv, og å holde kontakt med dere som leser bloggen min og dere som skriver de bloggene jeg leser. Jeg synes allerede jeg har fått litt løsere skrivemage. Dette er en liten øvelse, før jeg er i gang igjen. Jeg har lyst til å dele noen skogbilder, inntil jeg får til litt mer innhold.
Bildene er alle tatt i Meråker, der jeg hadde ei utrolig kjekk helg med venninnebesøk!

I am constipated. Oh no, not in the way you think, it is all about blogging. I have a blogging constioation. I have not read, nor written any blogs lately. I don not really know why. While I am waiting for the constipation to go away, I have to do some writing exercicing, just let my fingers dance over the keyboard. I am rather good at it, the letters are adding up at a rather fast space. But do the fingers make any meaning, do I have something to say? I do not know. In the meantime, while I am waiting for the words containing some meaning, I will share some photos with you. They are all taken in Meråker, Norway, where we have our second home

Hakkespetten har hatt fest/ the woodpecker has had a party

''







5 kommentarer:

  1. Jeg vil si:
    Nr 1 - lakrisbåter hjelper mot alle typer forstoppelse. Spis minst en pose på rappen, så skal du se det kviner agårde.

    Nr 2 - man kan godt være glad i naturen, men føles det ikke litt rart å ha en hel rekke granlegger som sine gode venninner? Det er mulig de er relativt fredelige og at man muligens vinner konkurransen om det peneste håret, men likevel?

    Dernest:
    Det er nå koselig at du tasterlaster sånn litt på måfå - velkommen ut av forstoppelesen *S* - Liv

    SvarSlett
  2. dear Lise, i just read your previous post, oh my!! i hope that your are well now, the contrast between the photos of this post and the previous couldn't be greater, i always wonder how to get better in rooms like that with that aweful light, but your woodland pics, the soft greens, i can feel the oxygen, beautiful.

    the nice thing about blogging is that there are no obligations, sometimes it feels good to get away from it all for awhile,
    do we have something to say?... we are all living our little life, and here we show little pieces of that, beautiful, funny, sad,surprising or interesting ones , they make me smile, admire, reflect or inspire me;
    it feels a bit like travelling here, through other places and minds, feel connected with people that share the same hope and desire but whom i would never had met otherwise, so i guess they do have something to say,
    x renilde

    SvarSlett
  3. Jeg tror det må vare lov å blogge hver i sin egen rytme...
    Ser ut som at vi har blitt en gjeng som skjønner dette og venter på hverandre ; )

    SvarSlett
  4. Hei Lise! Det ser deilig og fredelig ut med denne skogen som har slike vakre trær. Nyt dagene og helgen på best mulig måte, klem til deg :)

    SvarSlett
  5. A picture says a thousand words....or something like that.
    Are you feeling better?
    How's the grand baby?
    I wish we lived closer. xo

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!