fredag 16. mars 2012

Bjørk

For noen helger siden gikk jeg forbi naboen vår på helgesmåbruket vårt. Langs veien står det noe flott bjørker, som ikke akkurat var på frøstadiet i går. Bjørker er så flotte, selv om de er noen av mine verste fiender (allergi), og på nært hold kan det åpenbare seg de flotteste mønstre. Jeg tok noen nærbilder, som jeg har lyst til å dele med andre også. Jeg har brukt et av dem som skjermsparer, det fungerte utmerket. Vær så god!
Nå er våren på full fart her også, fuglene holder et svare leven, jeg tror jeg må ut og gå en tur og nyte det. Det er grått og trasig ennå her, men jeg har faktisk sett litt grønt gress også!

Some weekends ago I shot some photos of birchs. They are close to our neigbour near our second home. How wonderful patterns! I have used one of them as screen saver on my iPad, it worked wonderfully. Please help yourself if you want to do the same. (just remember, the photos are mine)










2 kommentarer:

  1. Birch trunks not only make a great screen saver they would also make a great series of paintings!

    SvarSlett
    Svar
    1. You are welcome! I rally would like to ser your birch paintings!

      Slett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!