mandag 1. august 2011

Fra skattekista

Har alltid vært en samler, har store vansker med å kaste hva det skal være. Tja, aviser og slikt, selvfølgelig, det går greit. Forresten, det er verre med slikt, for eksempel interiørblader. Stablene blir vel så høye etterhvert at de ramler utover oss. Og sant å si er jeg ikke alene i slekta som har det slik, eller har hatt det slik. Tante Marit kastet heller ikke alt. Langt i fra. Det var ikke akkurat interiørblader som lå igjen etter henne, men oppskrifter var det mye av. Det er så kjekt at hun tok vare på mye, for nå er det interessant. Dette oppskriftsheftet er jeg spesielt glad for at hun tok vare på. Jeg tar vare på det videre jeg. Se her så fint!

From my treasure chest
I have always been a collector, or may be even a hoarder. I have difficulties with throwing away whatever it shout be. Well, yesterdays newspapers go into the bin with ease, but magazins is worse. The stacks are really high, and are growing all the time. May be a day they will drown us. I am not the only one in my family that have difficulties with throwing away. My dear auntie, tante Marit, did not throw away everything either. She was a collector of recipies. Look at this wonderful booklet:







1 kommentar:

  1. Hei! Så herlig bok! Ja, for en skatt! Fantastiske, fargerike og artige tegninger. Jeg har selv en liten samling bøker - som jeg digger å lese. Det er så artig språk! Kommer nok til å blogge godbiter fra lektyren. Ja, nå er ferien over - sukk, tre uker gikk alt for fort. Og samtlige dager etter den 22. juli satte oss kraftig ut. Puh! Vel, gleder meg til å blogge utover høsten. Og utveksle kommentarer med dere i blogglandia. Vi kommenteres.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!