søndag 2. januar 2011

La det snø

Let it snow; Endelig en vinter med snø! Temmelig kaldt har det nå også vært innimellom, men det er akkurat som at vi har vent oss til det. He,he, global oppvarming, hører jeg mange sier, som om! Men det kan være på grunn av den globale oppvarminga vi har det så kaldt som vi har det nå. Ikke is i polområdet, havet er varmere, lufta blir varmere, mer urolig luft, kaldluft blir sendt til oss.....

Rent bortsett fra det, jeg setter pris på vinteren jeg. Og etter jul skal jeg til og med gå på ski. I Eidsvågen, der jeg vokste opp, er sola borte i to måneder. I den tida var det ikke kjekt å gå på ski. Det var når sola kom tilbake i slutten av januar at det var sesong for det. Det har jeg fortsatt med; aldri ski før jul. Jeg har funnet noen vakre vinterbilder. 

Natalie Wargin





Årets første skitur, Gertrude Mulders


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!