søndag 14. november 2010

En båt er en bil uten hjul

og to hjul det har også en sykkel, jeg gleder meg veldig til jul, for da får jeg så mye .....fint

Hvis noen skulle ha spurt meg hva jeg ønsker meg til jul, og det er det faktisk noen som har gjort, allerede, da ville jeg for eksempel ønske meg myyyye fra  Iittala.For eksempel blå asjetter, nest minste størrelse, og så disse kaffekoppene.Jeg ønsker meg også røde asjetter.

Og selvfølgelig, det er ikke bare fra Iittala jeg ønsker meg gaver. Jeg ønsker meg også flere tekopper fra Swedish grace.  Vi samler på fargen himmelblå, og i tillegg til flere kopper og asjetter, er det mange andre fine serveringsdeler etterhvert. Her greide jeg ikke å kopiere bilde for å lime inn, men trykk på koblingen, så ser dere hva jeg tenker på.

Det bor et underlig dyr her i huset som spiser teskeier, og i det siste har det også, av alle ting forgrepet seg på gafler og kniver. Det gjelder vårt kjære Mayabestikk. Så det er kjekt å få noen ekstra her også. 



Bildene er hentet fra Iittala sin hjemmeside
Disse bollene er nye, og veldig fine. 
Jeg ønsker meg alltid nye kivilykter
Og det er alltid bruk for å komplettere glass! 
Disse ønsker jeg meg flere av
Det samme gjelder Mariskåler










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!